SOBRE NÓS | ABOUT US

Produtos únicos, feitos à mão por Lia Ferreira
Unique and one of a kind products, handmade by Lia Ferreira
A Ferreirinha é um projecto que surge na sequência de vários ajustes na vida de uma mãe-de-duas, designer de moda de formação.

Aos 36 anos de idade, com duas filhas muito presentes e muito exigente em termos de maternidade, Lia Ferreira sentiu a necessidade de conciliar a vida profissional com a vida familiar de forma mais assumida, mais prática e funcional.

Um projecto que proporciona prazer na sua feitura, um desafio em termos pessoais e profissionais, uma aposta na família, na qualidade e na manufactura, é também isso A Ferreirinha.

Esperemos que gostem!
 
 
A Ferreirinha is a project that comes after several adjustments in the life of a mother-of-two, graduated fashion designer.
 
By the age of 36 years old, with two very present daughters and being very demanding in what concerns motherhood, Lia Ferreira felt the need to manage work and family life in a more definitive, practical and functional way. 
 
A project that gives pleasure in its making, a challenge in personal and professional terms, a bid on family, quality and manufacturing, all that makes A Ferreirinha. 
 
Hope you enjoy it!